1. Nie mam konta w banku, jak moge zapłacić za zamówienie?
Przechodząc do płatności, zaznacz „przelew bankowy”. Zamówienie możesz opłacić w Banku
lub na Poczcie Polskiej.

2. Czy wysyłacie za granicę?
Tak, paczki zagraniczne nadajemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Sprawdź czas i cennik.
J
eżeli jesteś zainteresowany wysyłką zagraniczną, prosimy o wiadomość. 

3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Czekamy 5 dni, po tym terminie niestety zamówienie zostanie anulowane.
4. Czy jest możliwość wyboru płatności przy odbiorze?
Tak, oczywiście. Przesyłki pobraniowe wysyłamy za pośrednictwem Firm Kurierskich i Poczty Poskiej.
Każde zamówienie pobraniowe potwierdzamy wiadomością e-mail.
Wysyłka pobraniowa to koszt 16zł.

5. Czy wystawiacie faktury?
Tak, na życzenie klienta. Do każdego zamówienia zawsze dołączamy paragon zakupu.

6. Czy mam możliwość zwrotu towaru?
Tak, jeśli jesteś konsumentem (nabyłeś towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową)
w Sklepie, możesz zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy).
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć w formie pisemnej w terminie 14 dni
od daty odbioru zamówienia. Towar, który chcesz zwrócić musi być w oryginalnym opakowaniu
i nie może posiadać żadnych śladów użytkowania.
Więcej na temat zwrotów i reklamacji przeczytaj tutaj.