I REKLAMACJE

1.W przypadku niezgodności lub odebrania uszkodzonego towaru przez Klienta,
Klient ma prawo odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności Koszty wysyłki
pokrywa Sprzedający.

Adres, pod który Klient winien odesłać towar:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe SOPHIE Sonia Piechocka
ul. Adama Mickiewicza 20 
64-020 Czempiń

2. Termin rozpatrzenia reklamacji  przez Sklep to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki
wraz z opisem niezgodności.

3. Reklamacje (wzór PDF) wraz z dowodem zakupu od tego Sklepu należy zgłaszać na adres e-mail
sklep@sophiebutik.pl lub w formie tradycyjnej na adres Sklepu (pkt I niniejszego regulaminu).

4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep naprawi lub wymieni Klientowi
reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa,
zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania od Klienta wadliwego produktu.

5. Klient, w sytuacji opisanej w ust. 4 niniejszego paragrafu, zobowiązany jest zwrócić przedmiot zamówienia
w całości lub części na adres Sklepu.

6. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi poniesione koszta wysyłki towaru.
W przypadku gdy Klient wybral sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep,
Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Zwrot zostanie zwrócony na podane konto bankowe (w formularzu zwrotu), informujemy, że konto Klienta musi być kontem Polskim, nie dokonujemy przelewów na konta zagraniczne.
8. Nie odbieramy zwrotów za pobraniem – proszę o tym pamiętać, inaczej paczka do Państwa wróci. 

II ZWROTY

1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia
od umowy w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14dni
od daty doręczenia towaru, oświadczenie o zwrocie.

3. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem.
4. Oświadczenie można złożyć na formularzu (wzór powyżej), załączonego do wysłanego zamówienia,
na adres siedziby firmy (pkt I niniejszego regulaminu) lub drogą mailową na adres: sklep@sophiebutik.pl

5. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy
na swój koszt.

6. Sklep w ciągu 14 dni zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
7.  W przypadku gdy Sklep, wysłał Klientowi towar w pełni sprawny, jednak Klient zakupiony towar chcę zwrócić – zakupiony zegarek/biżuteria nie odpowiada, nie podoba się lub nie spełnia oczekiwań,  Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (wysyłki).
Sklep zwróci jedynie koszt zakupu danego towaru – bez kosztów wybranej wysyłki.
8. Zwrot zostanie zwrócony na podane konto bankowe (w formularzu zwrotu), informujemy, że konto Klienta musi być kontem Polskim, nie dokonujemy przelewów na konta zagraniczne.
9. Nie odbieramy zwrotów za pobraniem (nie mamy możliwości sprawdzenia odesłanego towaru) – proszę o tym pamiętać, inaczej paczka do Państwa wróci.